Compania Tehmin Brasov SRL
Despre noi
S.C. TEHMIN-BRAŞOV SRL este o companie înfiinţată în 2002, din dorinţa de a pune în practică o serie de idei tehnice în domeniul materialului rulant.
Întreaga producţie a firmei are la bază cercetarea şi inovarea şi este destinată societăţilor de construcţie, modernizare şi exploatare din domeniul feroviar, dar cu posibilitati de extindere şi la alte domenii.
Obiective
Compania şi-a fixat ca obiectiv modernizarea lovomotivelor, automotoarelor, vagoanelor de călători sau a altor utilaje feroviare, urmărind cele trei direcţii principale de activitate:
- Reducerea consumului de energie şi combustibil în procesul de exploatare a materialului rulant motor, în vederea reducerii poluării şi a costurilor de transport;
- Mecanizarea şi automatizarea comenzilor de pe vehiculele feroviare cu scopul optimizării proceselor de comandă şi funcţionare şi punerii în evidenţă a eventualelor abateri în timp real;
- Creşterea fiabilităţii produselor şi a siguranţei în transportul feroviar.
Domeniul de activitate
Suntem implicaţi în proiectarea şi livrarea de soluţii specifice pentru sisteme electrice; managementul, comanda şi diagnoza trenurilor; sisteme de comunicaţie şi sisteme de informare a pasagerilor, atât pentru trenuri noi cât şi pentru cele aflate în exploatare.
Dezvoltarea soluţiilor şi produselor noastre sunt susţinute de trei compartimente de proiectare: electricã şi automatizãri, electronicã şi mecanicã, cu laboratoarele lor.
Începând cu anul 2011, suntem implicaţi şi în reparaţiile diferitelor subsisteme (display-uri, automate de comandă climatizare, comandă toaletă, comandă uşi, surse, convertoare, invertoare etc).

Linia tehnologică
Pe linia tehnologizării compania deţine utilaje CNC destinate prelucrării tablelor, vopsitorie în câmp electrostatic, linie de plantare SMD, echipamente de sudură etc.
Totodata dispunem de laboratorare pentru proiectare electrică si automatizări, laborator de electronică, laborator de proiectare mecanică etc. toate având ca scop satisfacerea cerinţelor de calitate ale clientului.